• הגיעו בזמן לתור שנקבע.
  • תנו לנו הודעה של לפחות 24 שעות מראש לגבי שינוי או ביטול תור כדי להימנע מתשלום עבור תור שלא התקיים בפועל.
  • הקפידו על תורים של ביקורת ומעקב כפי שנייעץ לכם ומלאו אחר ההנחיות והטכניקות שתלמדו כדי לשמור על החיוך שלכם.
  • שלמו עבור הטיפולים שנעשו בכל תור.
  • שתפו אותנו ברצונות שלכם, ואם אינכם שבעי רצון מהשירות או הטיפול בבקשה ספרו לנו על כך.
  • רוב המטופלים החדשים שלנו מגיעים בעקבות המלצות אישיות. לכן, אם אתם מרוצים מהטיפול והשירות שלנו, עזרו לנו לצמוח בכך שתמליצו עלינו למשפחותיכם, חבריכם ומכריכם.
Open chat
1
Chat with us here!
Hi!
How can we help you?