- הגיעו בזמן לתור שנקבע.
- תנו לנו הודעה של לפחות 24 שעות מראש לגבי שינוי או ביטול תור כדי להימנע מתשלום עבור תור שלא התקיים בפועל.
- הקפידו על תורים של ביקורת ומעקב כפי שנייעץ לכם ומלאו אחר ההנחיות והטכניקות שתלמדו כדי לשמור על החיוך שלכם.
- שלמו עבור הטיפולים שנעשו בכל תור.
- שתפו אותנו ברצונות שלכם, ואם אינכם שבעי רצון מהשירות או הטיפול בבקשה ספרו לנו על כך.
- רוב המטופלים החדשים שלנו מגיעים בעקבות המלצות אישיות. לכן, אם אתם מרוצים מהטיפול והשירות שלנו, עזרו לנו לצמוח בכך שתמליצו עלינו למשפחותיכם, חבריכם ומכריכם.